Περιγραφή Προγραμμάτων

    • COCTAIL: Ενδυνάμωση για όλο το σώμα.
    • PILATES: Ευχάριστο μάθημα με κλασσικές τεχνικές στατικών ασκήσεων ευλυγισίας, ορθοσωμίας με ιδιαίτερη έμφαση στην περιοχή της κοιλιάς, της μέσης και των γλουτών Βελτιώστε τη στάση και τον έλεγχο του σώματός σας με τη χρήση μιας μπάλας!
    • YOGA: Χρησιμοποιεί πολλές διαφορτικές στάσεις, αναπνευστικές ασκήσεις χαλάρωσης και συγκέντρωσης. Επιλογή ιδανική για μείωση σωματικού λίπους και χαλάρωσης μετά από μια δύσκολη ημέρα!
    • TOTAL BODY: Συνδυασμός για όλο το σώμα. Απλό και θαυματουργό!
    • DYNAMIC COCTAIL: Δυναμική μυϊκή ενδυνάμωση όλου του σώματος χρησιμοποιώντας κάθε φορά διαφορετικές αντιστάσεις (βαράκια, λάστιχα, μπάλες).
    • POWER MIX: Καρδιοναναπνευστική λειτουργική μέθοδος γυμναστικής με κινητοποίηση όλων των μηχανισμών του σώματος. Ανάπτυξη δύναμης, αντοχής, μείωση της λιπώδους μάζας.
    • ZUMBA: Κινήσεις latin που διασκεδάζουν και γυμνάζουν.
    • CORE CONCEPT: Προπόνηση μόνο με το βάρος του σώματος.
    • TOTAL BODY CONCEPT: Χρονομετρημένη προπόνηση μυικής τόνωσης με βάρη για όλο το σώμα.
    • CARDIO CONCEPT: Αερόβια άσκηση βασισμένη σε χορογραφία.
    • MAT WORK: Μυϊκή τόνωση.
    • BODY PUMP: Ιδανική μέθοδος εκγύμνασης για όλο το σώμα με μπάρες. Ένα πρόγραμμα 55' που αλλάζει το σώμα σας.

/