Ομαδικά Προγράμματα

  • YOGILATES: Προσδίδει ηρεμία στο μυαλό και στο πνεύμα. Δυναμώνει τις κύριες ομάδες μυών.
  • COCTAIL: Ενδυνάμωση για όλο το σώμα.
  • SUPER MONDAY: Ιδανικό για την έναρξη της εβδομάδας. Ενδυνάμωση για όλο το σώμα.
  • POWER MIX: Καρδιοναναπνευστική λειτουργική μέθοδος γυμναστικής με κινητοποίηση όλων των μηχανισμών του σώματος. Ανάπτυξη δύναμης, αντοχής, μείωση της λιπώδους μάζας.
  • TOTAL BODY: Συνδυασμός για όλο το σώμα.
  • ZUMBA: Κινήσεις latin που διασκεδάζουν και γυμνάζουν.
  • DYNAMIC COCTAIL: Δυναμική μυϊκή ενδυνάμωση όλου του σώματος χρησιμοποιώντας κάθε φορά διαφορετικές αντιστάσεις (βαράκια, λάστιχα, μπάλες).
  • PILATES: Βελτιώστε τη στάση και τον έλεγχο του σώματός σας.
  • CORE CONCEPT: Προπόνηση μόνο με το βάρος του σώματος.
  • TOTAL BODY CONCEPT: Χρονομετρημένη προπόνηση μυικής τόνωσης με βάρη για όλο το σώμα.
  • CARDIO CONCEPT: Αερόβια άσκηση βασισμένη σε χορογραφία.
  • YOGA: Αναπνευστικές ασκήσεις χαλάρωσης και συγκέντρωσης. Ασκήσεις ιδανικές για μείωση σωματικού λίπους και χαλάρωσης.
  • MAT WORK: Μυϊκή τόνωση.
  • 20x20x20: Συνδυαστική προπόνηση τριών σταδίων που περιλαμβάνει αθλητικές ασκήσεις για την αύξηση δύναμης και διατάσεις. Πρόγραμμα γεμάτο ενέργεια και ένταση.

/